دستگیری دو هزار و ۹۲۴ خرده‌فروش مواد مخدر/گل های سراب نیلوفر کشف شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری دو هزار و ۹۲۴ خرده‌فروش مواد مخدر در استان خبر داد.

سمین فلاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : از اولویت‌های نیروی انتظامی استان کرمانشاه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده فروشان و معتادین متجاهر است.

وی با بیان اینکه معتادین متجاهر جلوه‌ای نازیبا را از شهر به نمایش می‌گذارند، افزود: اگرچه اقدامات خوبی در حوزه جمع‌آوری معتادین متجاهر انجام شده، اما این موضوع همچنان نیازمند ساماندهی جدی است.

فلاحی تصریح کرد: به‌دلیل مشکلات مربوط به کمبود فضا برای نگهداری معتادین متجاهر از حدود دو برابر ظرفیت مراکز کمیسیون ماده ۱۶ در کرمانشاه استفاده شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه گفت: شمار معتادین متجاهر در استان کرمانشاه به سه هزار و ۲۰۰ نفر می‌رسد که اکنون حداکثر یک هزار و ۲۰۰ معتاد در مراکز نگهداری معتادین نگهداری می‌شوند.

فلاحی تصریح کرد: در حال حاضر حداقل ۱۲۰ هزار خانواده در استان کرمانشاه درگیر اعتیاد هستند.

وی از تشکیل پنج هزار و ۴۰۰ فقره پرونده با موضوع مواد مخدر در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: از ابتدای سال میزان کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه به سه هزار و ۲۰۰ تن رسیده است.

فلاحی از تحویل یک هزار و ۶۳۹ معتاد متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد و گفت: طی این مدت دو هزار و ۹۲۴ خرده‌فروش مواد مخدر در استان کرمانشاه دستگیر شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۲۱۷ هزار حبه قرص روان‌گردان نیز در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

فلاحی به شناسایی و تخریب ۲۸ اماکن پلاک قرمز، پلمب ۱۹۴ اماکن و همچنین متلاشی شدن۳۴ باند تکلیف موادمخدر در استان کرمانشاه اشاره کرد.

کشف ۱۹ کیلوگرم ماده مخدر گل در سراب نیلوفر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۹ کیلوگرم ماده مخدر گل در سراب نیلوفر کرمانشاه خبر داد.

سمین فلاحی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر اینکه ۲ نفر در روستا‌های سراب نیلوفر اقدام به توزیع مواد می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت عاملان توزیع مواد مخدر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۱۹ کیلوگرم ماده مخدر گل کشف و هر ۲ عامل توزیع دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار