نگاهی به گیشه؛

سیر صعودی سینمای ایران در هفته های اخیر

سینمای ایران طی دو هفته گذشته با استقبال خوبی همراه شد؛ به طوریکه گیشه هفته ای که گذشت نزدیک به ده میلیارد فروش داشت.

سینمای ایران در هفته گذشته در مجموع نه میلیارد و ۹۸۲ میلیون و ۵۹۲ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی خوبی داشته است.

فیلم کمدی «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی و کارگردانی مسعود اطیابی از ۲۴ آبان ماه در سینما‌های سراسر کشور درحال اکران است. «بخارست» این هفته با فروش ۱۰۹ هزار بلیت به ارزش سه میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان در پنجمین هفته از اکران خود توانست با فروش ۶۳ هزار قطعه بلیت به ارزش دو میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان در رتبه دوم فروش سینما‌ها قرار گیرد.

«چپ راست» فیلمی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی در ۲۱ دی ماه در سینما‌ها اکران شد و این هفته با فروش ۵۸ هزار قطعه بلیت به ارزش یک میلیارد ۸۷۰ میلیون تومان توانست در رتبه سوم فروش سینما‌ها بنشیند.

«لوپتو» به تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری در هفته چهاردهم اکران خود با فروش ۴۸ هزار بلیت به ارزش یک میلیارد و ۲۵ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

فیلم سینمایی «جزیره فضایی» به کارگردانی سید جواد هاشمی از ۲۹ آذرماه اکران شد و این هفته با فروش ۲۳ هزار قطعه بلیت به ارزش ۶۲۱ میلیون تومان رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاهر
۱۲:۵۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
باید تحریم کننده گان جشنواره ملی فجر از هرگونه فعالیت سینمایی در این کشور محروم شوند و مجوز داده نشود.
آخرین اخبار