افزایش نظارت‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در اردبیل

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل از افزایش نظارت‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در اردبیل خبر داد.

محمدرضا شایقی رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی ۱۴۰۲ نظارت‌ها بر اصناف، مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری و سایر واحد‌های خدماتی مرتبط افزایش پیدا می‌کند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اردبیل افزود: کمیته‌های مختلف ستاد خدمات سفر شهرستان اردبیل در همین راستا تشکیل می‌شود تا در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران اقدامات لازم اتفاق بیفتد.

شایقی تاکید کرد: با توجه به شروع رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو میزبانی از مسافران نوروزی امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است و این رویداد فرصت مهمی برای توسعه گردشگری اردبیل در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل برنامه‌ها و اقدامات خود را در راستای استقبال از مسافران نوروزی مطرح کردند و تصمیماتی در راستای ارائه خدمات مطلوب اتخاذ شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار