۱۴۱ طرح دهه فجر امسال استان سمنان در حوزه وزارت نیرو است

استاندار سمنان گفت: استان ۹۴۸ طرح عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و سرمایه گذاری برای دهه فجر امسال در هشت شهرستان دارد که تعداد ۱۴۱ طرح مربوط به وزارت نیرو است.

هاشمی  در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی دامغان با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، با بیان اینکه فرصت سرمایه گذاری بسیار مطلوبی در حوزه نیروگاه های خورشیدی در شهرستان دامغان وجود دارد، گفت: اینکه در تابستان گذشته نگرانی از بابت قطعی برق در استان نداشتیم ، از اقدامات ارزشمند وزیر نیرو است.

وی افزود: در استان سمنان نسبت به مصرف بهینه برق به خوبی اقدام شد که به همین سبب شاهد کاهش مصرف در دوره اوج مصرف برق در استان بودیم.

استاندار سمنان ابراز داشت: دهه فجر سال گذشته تعداد ۵۰۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یکهزار و ۶۳۷ میلیارد تومان افتتاح شد و امسال به برکت سفر آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم تعداد ۹۴۸ طرح با اعتبار پنج هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد که طرح های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته از نظر تعداد ۸۶ درصد و از نظر اعتباری، ۲۳۷ درصد رشد ریالی داشت که با این افزایش طرح ها، شاهد امید و اعتماد در مجموعه استان هستیم.

استاندار سمنان ابراز داشت: به برکت سفر آیت الله رئیسی، رییس جمهور به استان سمنان، تزریق تسهیلات از محل سفر در استان مطلوب بود و در این راستا، ۷۱ واحد تعطیل به چرخه تولید بازگشت و یکهزار و ۸۲۰ نفر مجدد دعوت به کار شدند و نرخ بیکاری در استان به ۶.۱ درصد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.