خانواده‌های زنجانی دارای چهارقلو در دهه مبارک فجر صاحب خانه شدند

سه خانواده دارای فرزندان چهارقلو در استان زنجان با حضور مسئولان صاحب خانه شدند و کلید واحدهای مسکونی خود را از دست استاندار دریافت کردند.

سه خانواده دارای فرزندان چهارقلو در استان زنجان امروز همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کلید واحدهای مسکونی خود را از دست استاندار دریافت کردند.

استاندار زنجان امروز در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت استان با بیان اینکه دولت متعهد به تامین مسکن برای خانواده های دارای سه فرزند و بالاتر است، گفت: در استان زنجان برای خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر زمین رایگان جهت احداث مسکن واگذار می شود.

محسن افشارچی به آماده سازی اراضی لیل آباد در غرب شهر زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این محدوده ظرف یک سال آینده برای بهره برداری آماده سازی می شود و برنامه های خوبی برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ممانعت از سقط جنین کارهای بزرگی در استان انجام شده است، گفت: از حدود ۱۲۰ زوج شناسایی شده در استان که تصمیم به سقط داشتند تعداد قابل توجهی از تصمیم خود منصرف شدند.

استاندار زنجان گفت: جامعه ما به سوی پیری می رود و همه مردم باید بدانند مسأله جمعیتی یک موضوع فراحاکمیتی است و همه باید در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه واگذاری واحد مسکونی به خانوارهای چهارقلو در راستای تحکیم خانواده، طرح جوانی جمعیت و منویات رهبر معظم انقلاب است، گفت: بر اساس وظیفه‌ای که به لحاظ قانونی بر عهده مجموعه راه و شهرسازی گذاشته شده، خود را موظف به تامین مسکن خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر می دانیم.

اصغر اسماعیلی افزود: در خصوص خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر این ظرفیت قانونی وجود دارد که اگر این خانواده ها پیش از این از امتیازات دولتی مسکن استفاده کرده اند، دوباره می توانند از چنین امتیازاتی بهره مند شوند.

چهار خانواده در استان زنجان دارای فرزند چهار قلو هستند که سه خانواده امروز صاحب خانه شدند و یک خانواده دیگر نیز از متقاضیان نهضت ملی مسکن بوده و خواهان استفاده از امتیاز خود در کوی زنگان شهر زنجان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.