حوادث غیرتصادفی، بیشترین ماموریت اورژانس اصفهان

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: نیرو‌های اورژانس اصفهان بیش از ۲۴۰ هزار عملیات امدادرسانی در ۱۰ ماهه امسال داشته اند.

فرهاد حیدری با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان دی، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۲۴۰ هزار و ۱۶۶ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۴ هزار و ۹۰۲ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و ۶۵ هزار و ۲۶۴ مورد مربوط به حوادث رانندگی بوده است.


او در مورد تصادفات توضیح داد: از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در استان ۴۶ هزار و ۹۵ فقره در مناطق شهری و ۱۹ هزار و ۱۶۹ فقره در جاده‌های استان رخ داده است.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان ادامه داد: در این مدت ۴۰۴ مورد مسمومیت با مونوکسید کربن به ۱۱۵ استان اصفهان گزارش شد که ۳۷۸ نفر با دریافت خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل حادثه درمان یا توسط واحد‌های امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند.


حیدری از افزایش ارائه خدمات اورژانس هوایی استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی بالگرد امدادی اورژانس ۵۳ بار به مأموریت اعزام شد و ۸۰ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد در حالی که در مدت مشابه پارسال در ۲۹ مأموریت امدادی، ۳۶ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرد.


مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان دارای ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی و پنج اتاق فرمان است.

منبع: ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار