ساخت مهمانشهر جدید در رفسنجان

شهردار رفسنجان از ساماندهی اتباع با احداث مهمان‌شهر جدید و راه‌اندازی اطلس شناسایی اتباع خبر داد.

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان پروژه جابجایی مهمان‌شهر را کلنگ زنی کرد.

پروژه مهمان‌شهر در کمربندی سرچشمه و یزد کلنگ‌زنی شده است و در این پروژه ۱۴۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود که اعتبار در نظر گرفته شده برای آن ۵۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری است.

شهردار رفسنجان گفت: ساماندهی از این‌جا آغاز می‌شود که با احداث مهمان‌شهر جدید، اتباع به مکان جدید منتقل شوند، ضمن این‌که دولت با راه‌اندازی اطلس شناسایی اتباع، کسانی که دارای مجوز نیستند را شناسایی کند.

وی با یادآوری این‌که جابجایی مهمان‌شهر جزء وظایف شهرداری نیست، تصریح کرد: باتوجه به این‌که این موضوع دغدغه و مطالبه مردم بود جابجایی مهمان‌شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در همین ایام عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که مهمان‌شهر جدید در زمینی به‌مساحت ۹۰ هکتار در جاده کمربندی سرچشمه تا یزد قرار دارد و پنج کیلومتر تا مهمان‌شهر جدید فاصله دارد، افزود: مهمان‌شهر جدید ۵۰۰۰ میلیار ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

شهردار رفسنجان با اشاره به این‌که پیش‌بینی احداث مهمان‌شهر جدید سه‌ساله بود، خاطرنشان کرد: با این حال به‌صورت سه‌شیفته کار می‌کنیم و این پروژه را در شهریور ۱۴۰۲ تحویل خواهیم داد. البته یکسری کارها از جمله ساخت اماکن عمومی مانند مرکز اداری، مدرسه، مرکز بهداشت و ... بر عهده فرماندار و دولت از محل اعتبارات شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار