پایان اجرای طرح بهارستان در ۲۶۰ روستای آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح بهسازی و اصلاح شبکه‌های برق روستایی (بهارستان) در ۲۶۰ روستای استان به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر طرح بهسازی و اصلاح شبکه‌های برق روستایی موسوم به بهارستان به صورت کامل در ۲۶۰ روستای استان اجرا و به پایان رسید.

طاهر کیامهر ضمن اشاره به اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع در ۲۶۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان، افزود: این طرح روستا محور با اعتباری بالغ بر صد میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های شاخص افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ایام دهه مبارک فجر می‌باشد.

وی ادامه داد: در راستای رفع افت ولتاژ در این روستا‌ها بیش از ۳۳۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۹ دستگاه پست هوایی احداث و نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح بهارستان در روستاهای استان بیش از ۴۶ هزار مشترک روستایی از خدمات بهسازی و اصلاح شبکه توزیع برخوردار شدند.

گفتنی است در طرح بهارستان اقداماتی برای رفع افت ولتاژ، حذف پایه‌های برق عامل سد معبر، اصلاح و توسعه شبکه برق برای روستا‌های دارای برق انجام می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.