بهره برداری از ۲۳۱ طرح خیری در حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل مجمع خیران سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲۳۱ طرح خیری در حوزه بهداشت و درمان در استان بدست خیرین احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

قادری با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه بهداشت و سلامت گفت: هم‌اکنون اجرای ۳۳طرح خیری در حوزه بهداشت در استان چهارمحال و بختیاری در دست اجراست.

 قادری افزود: طرح‌های در دست اجرای خیران حوزه سلامت در استان در حوزه بهداشت در زمینه ساخت بیمارستان، مرکز بهداشت، خانه سلامت، پانسیون پزشکان، پایگاه اورژانس ۱۱۵ است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۵۸ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان فعال است ادامه داد: ۳۸ پایگاه اورژانس استان توسط خیران احداث و یا زمین آن واگذار شده است.

قادری از مشارکت بالای خیران استان در حوزه سلامت و بهداشت تقدیر کرد و گفت: برای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و سلامت، باید از ظرفیت خیران بیش از پیش استفاده شود تا کبمود‌ها و کاستی‌های این حوزه با حمایت خیران سریعتر رفع شود.


بیشتر بخوانید


قادری با اشاره به اینکه کلینیک تخصصی دندانپزشکی، آزمایشگاه و مرکز مشاوره و دیالیز شهرستان کیار با کمک خیران و اعتبارات دولتی در زمینی به مساخت یک‌هزار و ۵۰۰ متر احداث شده است، گفت: این کلینیک تخصصی یک مجموعه بهداشتی کامل است که با راه‌اندازی این مرکز از مراجعه بیماران برای آزمایش‌های تخصصی و همچنین دریافت خدمات دیالیز به مرکز استان جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون چهار تخت دیالیز در این مرکز مستقر شده و امکان توسعه تعداد تخت‌ها تا ۲۰ تخت نیز وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوستی از ایرانچه
۲۲:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
من به عنوان یک شهروند از خدمات اورژانس 115 در سطح استان و به خصوص پایگاه اورژانس 115 دزک تشکر و قدردانی میکنم همچنین از پیگیری های مجمع خیرین جناب حاج آقا قادری