صدور بیش از ۷ هزار پروانه انجام کار در شرکت گاز چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از صدور ۷ هزار و ۶۱ مورد پروانه انجام کار خبر داد.

جهانبخش سلیمیان اظهار داشت: طی ۹ ماهه امسال، حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه، در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه ایمنی، اقدامات موثری انجام شده است گفت: نیل به اهداف ایمنی در شرکت، ناشی از استقرار و اجرای دقیق نظام HSE_MS است.

وی افزود: شرکت گازاستان چهارمحال و بختیاری همواره تلاش می‌کند تا با افزایش سطح آمادگی کارکنان برای مقابله با بحران‌های احتمالی میزان وقوع خسارت‌های جانی و مالی را به حداقل برساند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: التزام همگانی به قواعد و مقررات و رعایت اصول و الزامات ایمنی، دقت و مسئولیت پذیری کارکنان از عوامل دخیل در بهبود شاخص‌های HSE و ثبت ساعات کار بدون حادثه در شرکت گاز استان است.

سلیمیان با اشاره به اینکه استقرار فرهنگ ایمنی، منجر به ایجاد محیط کاری امن و بدور از هرگونه تهدیدات جانی و مالی برای کارکنان و ذی نفعان شرکت شده و افزایش بهره وری و دستیابی به اهداف سازمانی را آسانتر می‌سازد، اظهار داشت: صدور ۷ هزار و  ۶۱ مورد پروانه انجام کار و یک هزار و ۱۲۰ مورد بازدید دوره‌ای از وضعیت ایمنی و آتش نشانی تاسیسات و ادارات گاز استان، پایش و کنترل نظام پروانه‌های کار، انجام بوسنجی از تاسیسات گازرسانی، شناسایی مخاطرات و ارزیابی ریسک‌های ایمنی و تهیه و توزیع تجهیزات حفاظت فردی مطابق با دستورالعمل‌های فنی و ایمنی، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط و... بخشی از اقدامات مهم شرکت در تحقق اهداف کار بدون حادثه است.

مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند افزایشی آمار کار بدون حادثه در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به برنامه‌های سال جدید در راستای ارتقاء و بهبود وضعیت ایمنی اشاره و تصریح کرد: افزایش تعداد جلسات کنترلی، دوره‌های آموزشی ایمنی و آتش نشانی با جامعه آماری گسترده‌تر و بارگذاری اطلاعات مربوط به تجهیزات اطفای حریق و سیستم‌های اعلام حریق در راستای سیستمی کردن تعمیر و نگهداشت این تجهیزات، علاوه بر سایر دستورالعمل‌های اجرایی، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.