کرمانشاه مستعد و محق سرمایه‌گذاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف، گفت : این استان مستعد و محق سرمایه‌گذاری است.

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اشتغال استان کرمانشاه گفت : اولویت سرمایه‌گذاری صندوق‌ها و بانک‌های تحت مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌هایی مانند کرمانشاه است که نرخ بیکاری بالای ۱۰ درصد دارند.

وی افزود: اگرچه سیاست ما عبور از بنگاه‌داری است، اما باید این استان‌ها را حمایت کنیم تا به توازن برسند.

مرتضوی گفت: در کرمانشاه هم آمادگی واگذاری طرح‌هایمان را داریم، هم آماده مشارکت هستیم و هم برای سرمایه‌گذاری‌های جدید آمادگی داریم.

وی عنوان کرد: در حوزه درمان هم اگرچه سیاستمان خرید خدمت است، اما در استان کرمانشاه آماده سرمایه‌گذاری در پروژه‌های درمانی هستیم.

مرتضوی با بیان اینکه امور اشتغال استان کرمانشاه را به شخصه پیگیری می‌کنم، گفت: برای ایجاد اشتغال در این استان باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و سرمایه‌گذاران استان را پای کار بیاوریم.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات باید پیگیری جدی داشت، گفت: باید با جدیت کار‌ها را دنبال کرد و به نتیجه رساند تا شرمنده خون شهدا و مردم نباشیم.

وی به وضعیت نامناسب صندوق‌های بازنشستگی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: با سومدیریت‌ها، سرمایه‌گذاری‌های نامناسب و... اوضاع این صندوق‌ها بسیار نامناسب بود و منابع و مصارف آن‌ها با هم همخوانی نداشت که با تلاش‌های صورت گرفته بخشی از مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم.

مرتضوی به تلاش دولت برای توسعه کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال جزو نادر سال‌هایی است که تاکنون تخصیص اعتبارات عمرانی بیش از ۵۰ درصد بوده و تا پایان فصل مالی عمرانی به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار