با حضور مشاور وزیر علوم صورت گرفت

بهره برداری از کتابخانه اهدایی به دانشگاه سلمان فارسی کازرون

کتابخانه اهدایی علی‌محمد موذنی به دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور مشاور وزیر علوم به بهره‌برداری رسید.

به مناسبت دهۀ مبارک فجر، آیین بهره‌برداری از کتابخانه اهدایی علی‌محمد موذنی به دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور مصطفی زمانیان مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

غریب فاضل‌نیا رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از اقدام خیرانه و نیک‌اندیشی دکتر موذنی، اظهار کرد: در نشستی که با حضور فریدون عباسی‌دوانی نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار با جمعی از کازرونی‌های عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های تهران داشتیم، مباحث گوناگون و مختلفی مطرح شد و دستاورد‌های متعددی همچون تعدادی نظر‌ها درخصوص سند راهبردی دانشگاه به دست آمد.

او ادامه داد: با اعمال این دیدگاه‌ها و نقطه نظر‌های سایر صاحب‌نظران، طی روز‌های گذشته این سند به تصویب هیئت امنای دانشگاه رسید.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون تصریح کرد: از دیگر مواردی که در این جلسه مطرح شد، وعدۀ دکتر موذنی به عنوان یکی از چهره‌های علمی کازرون در سطح ملی، مبنی بر اهدای کتابخانه شخصی او به دانشگاه سلمان فارسی کازرون بود که پس از طی تشریفات معمول و با لحاظ کردن دیدگاه‌های او، این مهم نیز محقق شد.

فاضل‌نیا افزود: با آغاز فعالیت بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بستری مناسب و اصولی برای نظام‌مند کردن و افزایش حمایت‌های مادی و غیرمادی نیک‌اندیشان و حامیان نهاد‌های علمی و دانشگاهی فراهم آمده و امیدواریم در آینده شاهد ثمرات خیر و هرچه بیشتر این نهاد به عنوان یکی از ارکان توسعه‌ای دانشگاه سلمان فارسی کازرون باشیم.

علی‌محمد موذنی اهداکننده کتابخانه نیز طی پیامی با تأکید بر ضرورت کمک به دانشگاه‌ها و حمایت از نهاد‌های علمی، این اقدام را ادای دینی به زادگاه خویش و وظیفه‌ای در قبال جامعۀ دانشگاهی برشمرد و ابراز امیدواری کرد کتاب‌های اهدا شده بتواند کمکی به پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان علم و دانش کند.

مصطفی زمانیان مشاور وزیر علوم و فریدون عباسی‌دوانی نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار نیز طی پیام‌هایی جداگانه از این اقدام علی‌محمد موذنی تقدیر کرده و بر ضرورت تداوم چنین اقداماتی تأکید کردند.

به زودی و با حضور علی‌محمد موذنی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، نشستی ویژه جهت تجلیل از اقدام او برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار