فرمانده نیروی دریایی سپاه:

آمریکایی‌ها اگر باز هم به خلیج فارس برگردند شکست خواهند خورد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:آمریکایی‌ها اگر باز هم به خلیج فارس برگردند شکست خواهند خورد چرا که شکسته خورده هستند و بچه‌های انقلاب از هیچ چیزی واهمه ندارند.

سردار علیرضا تنگسیری در یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید کردکوی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت:امام راحل در مقابل استکبار ایستاد و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و مردم ایران ۴۴ سال با افتخار شهید دادند.

او افزود: اعتقاد داریم کسانی که جلوی ما صف کشیدند ضد اسلام و قرآن عمل می‌کنند چرا که به قرآن اهانت کرده و آن را به آتش می‌کشند و کسانی که به ظاهر مسلمان هستند به این دشمنان دل بستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، شهدا را پرچمدار عزت ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: امروز به خود افتخار می‌کنیم در برابر آمریکایی که خود را کدخدا می‌دانست و کسی جرأت نمی‌کرد در مقابلش بشیند هیچ ترسی نداریم و ما به وعده الهی ایمان داریم و معتقدیم پیروزی از آن ما است.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه سال ۶۰ سخت‌ترین سال ما بود، اما از آنجایی که پیروزی وعده خداوند بود ما پیروز شدیم، گفت: در یک سال ۲۵۰ هزار کیلومتر مربع از کشورمان دست دشمن بود و کومله و دموکرات در شرق و غرب و منافقین در مرکز ۱۷ هزار شهید از ما گرفتند که ۱۲ هزار نفر توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند و با این وجود یک بند انگشت از خاک خود را به دشمن نداده و تمام‌قد مقابل آن‌ها ایستادیم.

او گفت: هر مسئولی در برابر ملت ولایت‌مدار ایران کوتاهی کند مسئول است و باید پاسخگو باشد.

او گفت: گرچه امروز سختی‌هایی وجود دارد، اما باید صبوری کنیم و شک نکنید پیروزی از آن ماست و خداوند نعمت خود را بدون آزمایش به بندگانش نمی‌دهد و مسئولان هم باید به فکر رفع مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به پیشرفت قابل توجه ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه نظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی سپاه از سال ۶۴ شکل گرفت، آن زمان بالاترین سلاح ما ۱۰۷ زمینی بود که روی قایق نصب می‌کردیم با همین دست خالی ۶ عملیات موفق را در برابر آمریکایی‌ها داشتیم امروز روی قایق‌های ما موشک با دقت بالا و ساخت داخل قرار دارد که این پیشرفت‌ها از عنایت خداوند است.

سردار تنگسیری یادآور شد: در زمان طاغوت بالاترین موشک در نیروی دریایی ارتش با ۴۵ کیلومتر بُرد بود، اما امروز به مدد الهی برای شناور هشت متری موشک ساختیم.

او با بیان اینکه امروز دیگر در مقابل هیچ کدخدایی دست به سینه نمی‌شویم، افزود: شهدا می‌خواهند ما سرافکنده نشویم، دیگر آن زمان گذشت که هر کاری دلشان می‌خواست در ایران می‌کردند و ما نمی‌توانستیم برخورد کنیم و خدا با ماست ما مظلوم، اما غنی هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: در حوادث اخیر دیدیم که اغتشاشگران به دولت و مشکلات موجود کاری نداشتند بلکه تنها دو رُکن سپاه و ولایت را هدف قرار دادند، اما ملت ایران نگذاشتند و نخواهند گذاشت ولایت تنها بماند.

او با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت‌های نظامی ایران باورکردنی نیست، یادآور شد: دشمن غلط می‌کند که به ما ضربه بزند، ما روی حق و حقوق خود در خلیج فارس و دریا‌ها محکم ایستاده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار