یادواره شهدای دانشجوی فارس برگزار شد

سومین یادواره سرداران و ۳۸۶ شهید دانشجویی استان فارس با حضور خانواده شهدا، دانشجویان و دانشگاهیان این استان در شیراز برگزار شد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره سرداران و ۳۸۶ شهید دانشجوی استان فارس، با تاکید بر تبیین راه و مسیر شهدا برای نسل جدید و جوانان گفت: در این راستا باید روشنگری لازم انجام شود.

سردار سرتیپ پاسدار، حسین نجات گفت: شهدای والامقام مردانه و هوشیارانه در مقابل دشمنان در همه عرصه‌های مبارزه با تروریست‌ها، گروهک‌های تروریستی، عوامل نفوذ و جنگ ۸ ساله ایستادند و امنیت و آرامش برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه دشمن برای تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی دنبال بهانه است، گفت: براندازی فرمول‌های مختلف دارد که دشمن همه آن‌ها را در مواجهه با جمهوری اسلامی تجربه کرده و شکست خورده است.

نجات گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون، در همه صحنه‌ها از جمله دفاع مقدس، جهاد و مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی و …، با بصیرت مردم، همراهی ملت با امام امت و رهبری معظم، توکل به خدا و اعتماد به وعده الهی پیروز شدیم.

مداحی، روایتگری و اجرای سرود‌های انقلابی از برنامه‌های دیگر بخش‌های سومین یادواره سرداران و ۳۸۶ شهید دانشجوی ولایتمدار فارس بود که به همت بسیج دانشجویی و با حضور دانشجویان، خانواده‌های شهدا، مسئولان و دانشگاهیان این استان در دانشگاه فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار