راه اندازی پویش «مهر تابان» در قزوین

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از راه اندازی پویش «مهر تابان» در راستای جمع آوری کمک‌های مردم نوع دوست استان، برای زلزله زدگان شهرستان خوی در آذربایجان غربی، خبر داد.

حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در استان آذربایجان غربی، شهرستان خوی و دچار مشکل شدن شدن شمار زیادی از مردم مناطق زلزله زده، جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در راستای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همشهریان نوع دوست استان اقدام به راه اندازی پویش «مهر تابان» کرده است.

وی افزود: مردم نوع‌دوست و خیر استان قزوین می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به صورت نقدی و از طریق شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی با شماره شبا IR ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و یا کد دستوری #۳*۱۱۲* واریز کنند.

خوئینی ادامه داد: هم استانی‌ها همچنین می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را نیز مانند وسایل گرمایشی (پتو و هیتر برقی) تحویل شعب جمعیت هلال احمر نمایند.

وی عنوان کرد: تمامی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی نیز می‌توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ در راستای مسئولیت اجتماعی خود، هلال احمر استان قزوین را در این زمینه یاری کنند.

خوئینی همچنین افزود: از همه تشکل‌های داوطلب محور همچون سازمان‌های مردم نهاد، مؤسسات خیریه و گروه‌های جهادی و مردمی نیز خواستاریم تا با همکاری مشترک و قانونی در راستای اجرای بند ب ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور مصوب سال ۱۳۹۸ در کنار جمعیت هلال احمر استان قزوین باشند تا با هم افزایی، تشریک مساعی و اقدام هماهنگ و اثربخش و با رعایت و پاسداشت کرامت انسانی آسیب دیدگان در روند امدادرسانی یاریگر آسیب دیدگان زلزله خوی در استان آذربایجان غربی باشیم.

وی ادامه داد: بدیهی است این همکاری، نتایج ارزنده و اثربخشی همچون به اشتراک گذاری منابع، اشتراک اطلاعات و تجربیات، تقسیم نقش اصولی و اجرای صحیح طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی و یا مورد نیاز در مناطق خسارت دیده شهرستان خوی را به دنبال خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار