افتتاح طرح‌های راهداری خوزستان در دهه فجر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۶۵ طرح راهداری در استان طی دهه فجر افتتاح می‌شوند.

محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۶۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه بهسازی و آسفالت محور‌های ارتباطی و نیز راه‌های روستایی در استان، با اعتباری بیش از ۷ هزار و ۱۱ میلیارد ریال اجرا شده اند. 

او می‌گوید: بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های ارتباطی به طول ۱۹۶ کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی به طول ۷۳ کیلومتر، ایجاد روشنایی طولی در بیش از ۱۶ کیلومتر، تهیه و نصب حفاظ بتنی و قطعات پیش ساخته بتنی به طول ۹ کیلومتر و تعمیر و ساخت ۲۳ دستگاه ابنیه فنی و پل در سطح راه‌های ارتباطی استان از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: علاوه بر طرح‌های بخش راهداری، ساختمان پاسگاه پلیس راه ملاثانی، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شاه آبادی در کمربندی دزفول، فاز دوم مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مناتی در کمربندی اهواز، مرکز معاینه فنی شهید مختار و ۱۰ نقطه ایمن سازی فیزیکی ویژه کاربران آسیب پذیر نیز به بهره برداری خواهند رسید.

این مقام مسئول می‌گوید: این طرح‌ها باعث اشتغالزایی و ایجاد بیش از یک هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در استان شده است.

محمد خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: یک هزار و ۱۵۰ طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی و اشتغالزا در ایام الله دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان افتتاح می‌شوند و به بهره برداری می‌رسد.

به گفته او برای اجرای این طرح‌ها ببیش از ۱۳۲ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه و یا پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.