برپایی نمایشگاه عکس با کاروان در تایباد

کارشناس فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد از گشایش نمایشگاه عکس «با کاروان» همزمان با دومین روز از دهه فجر خبر داد.

محسن چهاریاری کارشناس فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد اظهار کرد: نمایشگاه عکس گروهی «با کاروان» روایتی مصور از ورود زائران افغانستانی اربعین می باشد که توسط عکاسان این شهرستان به ثبت رسیده است.

کارشناس فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد افزود: در این نمایشگاه که در مجتمع فرهنگی مفاخر تایباد برگزار شده، تعداد ۱۰ نفر از عکاسان شهرستان آثار خود را به نمایش گذاشته اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه «با کاروان» شامل ۳۱ قاب عکس است که ورود زائران افغانستانی به ایران پس از وقفه ای ۲ ساله به علت شیوع کرونا و ارائه خدمات به آنها را در مرز دوغارون از دریچه لنز دوربین عکاسان نشان می دهد.

چهاریاری بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن عکاسان تایباد و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی برپا شده و تا پایان دهه فجر آماده بازدید عموم است.

کارشناس فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد خاطرنشان کرد: همچنین این آثار هنری قرار است در مشهد مقدس نیز به نمایش گذاشته شوند تا تلاش های جهادی ستاد اربعین شهرستان در پذیرایی از مردم مسلمان همسایه شرقی، افغانستان، دیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.