راه روستایی محور کرج- چالوس باز شد

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: راه‌های روستایی محور کرج- چالوس که به علت ریزش بهمن طی روز‌های اخیر مسدود شده بود با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

حمید پرورشی گفت: طی روز‌های گذشته به دلیل بارش سنگین برف و ریزش بهمن در ۳۰ نقطه از جاده کرج- چالوس راه ارتباطی روستا‌های این محور مسدود شد.

او با اشاره به این که پس از بازگشایی راه‌های اصلی و شریانی نیرو‌های راهداری البرز بلافاصله با تمام تجهیزات برای بازگشایی راه‌های روستایی اعزام شدند، افزود: به علت حجم سنگین برف فعالیت دستگاه‌های برفروب به تنهایی پاسخگوی کار نبود و اکثر مسیر‌ها با لودر باز شدند.

پرورشی افزود:  باتلاش نیرو‌های راهداری البرز در حال حاضر تمام راه‌های روستایی محور کرج- چالوس بازگشایی شدند و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او عنوان کرد: باتوجه به حجم برف موجود در جاده کوهستانی کرج- چالوس امکان وقوع دوباره بهمن در این محور وجود دارد لذا از هموطنان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم حدالامکان از این مسیر تردد نکنند، اما در صورت تردد به هیچ وجه در نقاط مستعد ریزش بهمن توقف نداشته باشند.

معاون راهداری البرز در پایان گفت: کاربران جاده‌ای قبل از سفر حتما برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های استان حتما با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و ملزومات سفر زمستانی مثل زنجیرچرخ، سوخت کافی، لباس گرم و موادغذایی را نیز به همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.