امام جمعه موقت سمنان:

دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل امروز تبیین شود

حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: اهداف، آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل امروز به منظور خنثی‌سازی دسیسه دشمنان تبیین شود.

 حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان بیان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وابستگی کشور به غرب را قطع کرد و این دستاورد بزرگ و ارزشمند باید برای نسل امروز تبیین شود.

وی بیان کرد: حکومت طاغوت حافظ منافع انگلیس بود و حافظ منافع مردم ایران نبود، به همین خاطر دولت انگلیس و آمریکا تلاش کردند آن را نگه دارند که با حمایت مردم و امام خمینی (ره) درهم شکسته شد.

وی با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین در گام دوم انقلاب، افزود: جهاد تبیین ابزار اقناع افکار عمومی و نقش برآب‌کردن دسیسه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی بخشی از جهاد تبیین است، تاکید کرد: مسولان برای رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند و با اطلاع‌رسانی تلاش‌ها مردم را دلگرم کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد با بیان اینکه سست شدن باور‌ها آفت امروز جامعه است، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران با سست کردن باور‌ها در جوانان و نوجوانان به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند و همه باید در این زمینه هوشیار باشند.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: در انتشار اطلاعات در فضای مجازی باید هوشیار بود و اطلاعاتی که سندیتی ندارد و تنها موجب سستی باور‌ها می‌شود، از روی ناآگاهی منتشر نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار