تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی شناور‌های صیادی سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و توسعه شناور‌های صیادی قایق و شناور‌های چهار شهرستان ساحلی استان تخصیص یافته است.

منصور بیجارمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سواحل مکران دارای بنادر متعدد تجاری و صید و صیادی است بطوریکه ۱۱ بندر ماهیگیری و جایگاه تخلیه صید شامل «تیس، کنارک، بریس، رمین، زرآباد، پزم، چابهار، گواتر، جد، تنگ و پسابندر» در حوزه شهرستان‌های چابهار، دشتیاری و کنارک در زمینه صید و صیادی فعال هستند که بنا بر ضرورت اهمیت بهسازی و توسعه شناور‌های آن‌ها این اعتبار تخصیص داده شده است.

وی افزود: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رونق و پیشرفت روز افزون سیستان و بلوچستان هستیم، اما همچنان می‌طلبد مسوولان بیش از پیش تلاش کنند تا این رشد و توسعه به عینه برای مردم استان قابل لمس باشد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان از بازسازی ۵۵۰ واحد مسکونی از سیلاب در قالب طرح هادی در روستای مومان بالا جنوب استان خبر داد و افزود: این واحد‌های مسکونی سال ۹۸ از سیل آسیب دیده بودند که بعد از بازسازی در قالب طرح هادی مورد افتتاح قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف مهم دولت خانه دار شدن اقشار مختلف مردم است، گفت: همچنین در دهه فجر ساخت ۳۰ واحد مسکونی را در روستای سعید آباد کنارک آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار