مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

داوری در فوتبال از مصاحبه ها تاثیر نپذیرد

آقای فیروزی در واکنش به مصاحبه اخیر سرمربی تیم پرسپولیس درباره داوری ها گفت : تقاضا داریم داوری در فوتبال از مصاحبه ها تاثیر نپذیرد.

علیرضا فیروزی مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت : مصاحبه اخیر سرمربی پرسپولیس که ظاهرا تیمش در بازی با آلومینیوم قربانی قضاوت عامدانه داوری بوده و شدیدا به فدراسیون و کمیته داوران حمله کرده نگرانی را برای باشگاه صنعت نفت آبادان در پی داشته است.

او تاکید کرد برخلاف گفته این سرمربی که در خصوص ارسال تیم امید برای صف آرایی در مقابل تیم طلایی پوشان آبادان و تمایل نداشتن به دریافت جام لیگ برتری گفت : قطعا گل محمدی برای تحت تاثیر قرار دادن فدراسیون این صحبت را کرده و پرسپولیس در آبادان بر خلاف اظهارات گل محمدی با تمام توان و همه بازیکنانش به میدان می آید.

این مسئول گفت : شرایط برای صنعت نفت آبادان  به گونه ای نیست که تاوان اشتباهات داوری را هم بدهد و امیدواریم تیمی به پیروزی برسد که استحقاق خود را در زمین نشان می دهد و تقاضا داریم داوری در فوتبال از مصاحبه ها تاثیر نپذیرد و انتخاب تیم داوری تحت تاثیر فضای رسانه ای و فشارهای حاشیه ای اخیر قرار نگیرد.

آقای فیروزی گفت : باشگاه صنعت نفت با رعایت احترام به همه خانواده بزرگ فدراسیون فوتبال ایران ، مدیران ، تیم ها سرمربیان اما هرگز در برابر پایمال شدن حق خود برای راضی نگهداشتن یا جبران حق تیمی دیگر کوتاهی و سکوت نخواهد کرد.

جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص گفته های اخیر سرمربی تیم پرسپولیس تهران افزود: امیدوارم کمیته داوران فدراسیون فوتبال با دقت و عنایت، شرایط تمام تیم‌های لیگ برتر ، خصوصا تیم‌های کم بضاعت به لحاظ مالی اما پرطرفداری مانند نفت آبادان را در بازیهای سخت و حساس در نظر بگیرد تا خدای نکرده تحت تاثیر مصاحبه ها و حاشیه های مربیان قرار نگیرند .

او با اشاره به رقابت آینده نفتی های آبادان با سرخپوشان پایتخت از داوران خواست این بازی را مورد حمایت و آماده سازی ذهنی و روانی خوبی برای این دیدار حساس قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.