نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

بیش از۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان میامی اخذ شد

خانی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان میامی اخذ شد، گفت: این اعتبارات برای ساختمان و تجهیز بیمارستان صرف شده است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس  در مراسم افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت خوابی میامی با حضور مسئولان ضمن بیان اینکه میامی یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است، تاکید کرد: اوج محرومیت شهرستان میامی را می‌توان در روستاهای آن مشاهده کرد اما یکی از اقدامات خوبی که برای مردم این شهرستان صورت گرفت، تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت خوابی بود که خوشبختانه امروز به بار نشست.

وی با بیان اینکه بیمارستان میامی امروز در حالی افتتاح می‌شود که هنوز برخی تجهیزات و اقدامات در این بیمارستان باقی مانده است، افزود: امیدواریم با مساعدت مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود این مقدار اندک کارها نیز صورت گیرد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تجهیزات برای بیمارستان میامی اختصاص یافت، بیان کرد: یکی از الزامات بیمارستان میامی در کنار مردم محروم این منطقه، خدمت رسانی به زائران رضوی در مسیر تهران- مشهد بود که در میامی به میانه راه می‌رسند و اوج خستگی گریبان گیر آنان می‌شود.

استاندار سمنان نیز در سخنانی ضمن بیان اینکه طی یک سال اخیر اتفاقات خوبی در استان رخ داده است، گفت: سفر رئیس جمهور با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان یکی از مهمترین رویدادهایی بود که در سال گذشته تا امروز شاهد آن بودیم.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهور به سمنان شاهد امضای هفت هزار میلیارد تومان تفاهم نامه برای استان بودیم، بیان داشت: آماده سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.