کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- زاگرب

۴ فرنگی کار ایران در مرحله یک چهارم نهایی

رضا عباسی، دانیال سهرابی، ایمان محمدی و عارف محمدی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی، جام اوپن زاگرب رسیدند.

روز دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب امروز (شنبه) در شهر زاگرب کرواسی آغاز شد و نمایندگان اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۱ ویتالی اریومنکو از مولداوی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پریکا دیمیتریویچ از صربستان می‌رود. عارف محمدی دیگر نماینده کشورمان که در آن سوی جدول قراردارد، در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آکر اشمید العبیدی از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ساگار از هند می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر آدام پویلیک از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. دانیال سهرابی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ ماماداسا سیلیا از فرانسه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار