حال عمومی مجروحان ناشی از حمله گرگ مساعد است

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان گفت: هم اینک حال هر سه نفر مجروح ناشی از حمله گرگ مساعد است و یکی از مجروحان هم ترخیص شد.

جعفر شاهرخی گفت: سه مصدوم شامل ۲ مرد و یک زن از ناحیه دست و پا دچار جراحات ناشی از گاز گرفتگی حیوان وحشی شده بودند.

او گفت: اقدامات بهداشتی و درمانی به خصوص تزریق واکسن با هماهنگی مرکز بهداشت برای آن‌ها صورت گرفت همچنین با انتقال به اتاق عمل، زخم‌های بدن توسط پزشک کشیک مداوا، ترمیم و پانسمان شد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان گفت:این افراد هم اینک زیر نظر پزشک هستند و احتمال می‌رود امروز از بیمارستان ترخیص شوند.

شاهرخی گفت: همچنین یکی دیگر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و پس از دریافت توصیه‌ها و مشاوره‌های لازم از بیمارستان ترخیص شد.

او گفت: مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان با مرکز بهداشت برای واکسیناسیون مصدومان ناشی از گازگرفتگی حیوانات هماهنگ است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان گفت: هر چند میزان جراحت وارده ناشی از حمله گرگ به این افراد جدی نبود، اما در صورت کوچک‌ترین صدمه بدنی باید مصدومان به مراکز بهداشتی مراجعه و واکسن مورد نیاز را دریافت کنند چرا که احتمال انتقال ویروس هاری زیاد است.

شاهرخی گفت: مرحله نخست واکسن در بیمارستان توسط تیم معاونت بهداشتی به این افراد تزریق شد و مراحل بعدی در زمان‌های پیش بینی شده تزریق می‌شود.

 روز گذشته (جمعه) حمله یک قلاده گرگ وحشی سه شهروند همدانی را مجروح و راهی بیمارستان کرد.

منبع ایرنا

برچسب ها: علوم پزشکی ، حمله گرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد : انشاالله هر چه زودتر این مجروحان از حمله گرگ شفای عاجل کامل بگیرند . ولی ایذاشرف مخلوقات ای انسان خداوند جل جلاله شما را مدیران مدبران تمامی امورات کره زمین قرار داد برای رسیدگی به همه موجودات زنده روی کره زمین و ای مسولان محیط زیست حیات وحش بدانید و آگاه باشید که شما نسبت به تمامی وحوش حیات وحش در زمستان سرد سخت و در تابستان گرم سوزان مسولید و باید از حیوانات حیات وحش محافظت و مراقبت و رسیدگی های لازم ضروری را انجام دهید تا شاهد چونین اتفاقات ناگوار اسفناکی برای شهروندان در جای جای ایران اسلامی عزیزمان نباشیم شما می تواند با تدابیری در این زمستان سخت سرد شکم گرسنه حیوانات حیات وحش را سیر کنید اگر شما تدابیری اندیشیده بودید که حفاظ در مناطق حیاط وحش کشیده بودید و این گرگ گرسنه را آذوقه غذایی برایش تهیه کرده بودید به داخل شهر نمی توانست بیاید و به انسانها حمله نمی کرد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و عمل عادلانه خداپسندانه. و من الله توفیق .