برف و باران مهمان کرمانشاه

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، هوای استان از فردا یکشنبه برفی و بارانی می‌شود.

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : هوای استان تا فردا قسمتی تا نیمه ابری گاهی اوقات همراه با رشد ابر خواهد بود و به دنبال این وضعیت از یکشنبه تا چهارشنبه، گذر امواجی ناپایدار از جو منطقه، به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهند شد.

وی گفت: پیش بینی می‌شود، بارش در روز یکشنبه غالباً بشکل رگبار‌های پراکنده برف و عمدتاً در نیمه شمالی استان مشاهده گردد.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: در روز‌های دوشنبه و سه شنبه با تقویت شرایط ناپایدار، بارش نمود بیشتری داشته و در بعضی ساعات شاهد وزش باد، بارش برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

وی یادآوری کرد: ضمناً این شرایط ممکن است در روز سه شنبه سبب ورود گرد و غبار نیز به جو استان، خصوصاً در نواحی غربی گردد.

قاسمی افزود: در روز چهارشنبه با توجه به سرد شدن لایه‌های زیرین جو، بارش علاوه بر گردنه‌ها و نواحی سردسیر، در مناطق معتدل نیز بتدریج به شکل برف مشاهده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ادامه هفته، طی روز‌های پنجشنبه و جمعه از شدت ناپایداری کاسته شده و انتظار نمی‌رود بارش قابل توجهی در استان رخ دهد و مهمترین پدیده جوی در این ایام، مه صبحگاهی در برخی مناطق می‌باشد.

به گفته وی دمای هوا که تا سه شنبه روندی افزایشی خواهد داشت، از روز چهارشنبه تا پایان هفته بتدریج کاهش می‌یابد، به نحوی که در پایان هفته مجدداً شاهد هوای سردی خواهیم بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد گرامی نژاد
۱۲:۴۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
تو شهرش نمیاد
آخرین اخبار