برگزاری بازارچه تولیدات مشاغل خانگی در حسینیه شهدای حسن آبادِ یزد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از راه اندازی بازارچه تولیدات مشاغل خانگی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در یزد خبر داد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: به منظور حمایت از مشاغل خرد و خانگی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجرنمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی در شهرستان یزد راه اندازی می‌شود.

او ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۸ لغایت ۲۰ بهمن ماه در حسینیه شهدای حسن آباد دایر است و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ به این مکان مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حمایت از مشاغل خرد و خانگی را از اولویت مدیریت اشتغال این اداره کل برشمرد و افزود: دولت در این راستا وام‌های کم بهره به مشاغل خانگی پرداخت کرده است و هدف ایجاد اشتغال برای بانوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همچنین اظهار کرد: میز ارتباطات مردمی با حضور این اداره کل، اداره کل تامین اجتماعی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و اداره کل بهزیستی روز سه شنبه ۱۸ بهمن در حسینیه حسن آباد برگزار می‌شود که مردم این منطقه می‌توانند برای رفع مشکلاتشان به مدیران کل حاضر در این میز مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار