اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در تبریز

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان امیرمومنان علی (علیه السلام) ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد در تبریز اهدا شد.

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان امیرمومنان علی (علیه السلام) ۶۰۰ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی در مجموع به ارزش ۱۸ میلیارد تومان به نوعروسان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد در تبریز اهدا شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: امام علی (علیه السلام) پشتوانه، امید و پناه مردم به ویژه مظلومان و مستضعفان بودند و امروز هم خیران نیک اندیش با تاسی به امام مهربانشان و تبعیت از ایشان در عرصه‌های خیر تلاش می‌کنند و به کمک نیازمندان می‌شتابند.

حجت الاسلام فقیه افزود: مردم نوع دوست کشورمان همیشه حضور تاثیرگذار خود را در عرصه‌های مختلف نشان می دهند و با حضور در مواقع بحرانی توطئه‌های مختلف دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و هر کجا لازم باشد به یاری نیازمندان می‌شتابند.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی به زلزله زدگان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی به عنوان منطقه معین شهرستان خوی معرفی شده است و مشارکت مردم استان می‌تواند بخشی از نیاز‌های مردم زلزله زده خوی را تامین کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار