شنیدن سوت قطار یزد اقلید در شش ماهه اول ۱۴۰۲

معاون هماهنگی امور استانداری یزد از افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی ۲۹۰ میلیارد تومانی در ابرکوه خبر داد.

ابوالحسینی معاون هماهنگی امور استانداری یزد در حاشیه کارگروه توسعه شهرستان ابرکوه گفت: تعدادی از طرح‌های عمرانی ۲۵ ریزپروژه در قالب ۱۶ پروژه افتتاح شد، که مبلغ اعتباری ۲۹۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

او افزود: تا کنون حدود ۶۰ درصد پروژه‌های مصوبه سفر استاندار به این شهرستان که نزدیک به یکسال از آن می‌گذرد اجرایی شده است.

ابوالحسینی در ادامه گفت: در خصوص ۴۰ درصد باقیمانده طرح‌ها با بررسی‌های انجام گرفته جهت رفع موانع قانونی آن‌ها تبادل نظر شد و مواردی که منابع اعتباری آن‌ها تامین نشده بود، دستگاه‌های جدید جهت تامین اعتبار و پیگیری معرفی شدند.

معاون هماهنگی امور استانداری یزد تصریح کرد: طبیعی است با توجه به شرایط اعتبارات استان بعضی از پروژه‌ها با تاخیر اجرا شود، ولی پیشرفت پروژه‌ها در ابرکوه با روند خوبی مواجه بود به‌طوریکه بعضی از آن‌ها در همین دهه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به موضوع راه‌آهن افزود: از بدو ورود دولت سیزدهم این امر مورد توجه ویژه قرار گرفت و قبلاً مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود، ولی امکان تردد قطار در آن نبود. در سفر اول ریاست جمهوری به استان اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومانی از منابع مختلف تخصیص داده شد و پروژه طی یک سال گذشته فعال بود.

معاون هماهنگی امور استانداری یزد در پایان گفت: تکمیل این طرح اعتبار بیشتری نیاز دارد و در سفر دوم ریاست جمهوری منابع تکمیلی مشخص شدند، تا در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ شاهد بهره‌برداری قطار یزد اقلید باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام چهار ماه از نیمه دوم1402 گذشته است پیگیری فرمایید انشاالله زحمات کشیده شده که جای تشکر دارد به سرانجام برسد
Portugal
علی
۱۸:۱۳ ۰۱ تير ۱۴۰۲
چرا دیگه کسی پیگیری نمیکنه؟قرار بود تا اخر خرداد ۱۴۰۲ افتتاح بشه چی شد پس؟
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
دوست عزیز خطوط ریلی صرفا جهت حمل و نقل مسافر نیست و بخش عمده ان جهت حمل و نقل کالا و مایحتاج و ملزومات کشور میشود وگرنه صرفه اقتصادی نداره.
مطمعنا این خط هم از لحاظ اقتصادی بابت حمل اقلام و تجهیزات معادن و غیره است نه صرفا مسافر...
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی اباد
۰۵:۰۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
والا فعلا که اتوبوس هم نداره
آخرین اخبار