در آیین اعتکاف:

۵۰۰ دانش آموز خادم معتکفین شدند

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس از فعالیت ۵۰۰ دانش آموز به عنوان خادم المعتکفین در آئین معنوی اعتکاف در مساجد استان فارس خبر داد.

مرتضی کریمی رییس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: اعتکاف بهترین عرصه تمرین جهت آماده سازی دانش آموزان جهت نقش پذیری در اجتماع است.

رییس سازمان دانش آموزی استان فارس گفت: حضور پرشور دانش آموزان در مساجد و آیین معنوی اعتکاف، موجب ظهور پدیده نظم اجتماعی شده و دانش آموزان را جهت کنشگری معنوی فعال در عرصه اجتماع آماده خواهد ساخت.

کریمی با اشاره به جنگ تمام عیار ترکیبی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی علیه کودکان و نوجوانان گفت: دشمن با تمام در فتنه اخیر بدنبال گسستن پیوند‌های اجتماعی دانش آموزان با نظام و انقلاب بود، اما دانش آموزان عزیز با الهام از مکتب تربیتی شهید سلیمانی با حضور گسترده در میعادگاه اعتکاف در چله دوم انقلاب اسلامی نشان دادند ملت امام حسین یکپارچه تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

رییس سازمان دانش آموزی استان فارس با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با ستاد اعتکاف و اتخاذ تصمیماتی مبنی بر استفاده از ظرفیت دانش آموزان خاطرنشان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در مراسم اعتکاف نسبت به زمان مشابه قبل از کرونا با رشد چشمگیر سه برابری مواجه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار