هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای ندارد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای ندارد و هر پرداختی سامانه‌ای است.

مجتبی شفیعی مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بهای خدمات حوزه حمل و نقل که امروز به تصویب رسید گفت: بحث تعیین عوارض تردد در طرح ترافیک سال ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصدی داشت و نرخ پایه از ۴۳ هزار و ۸۰۰ به حدود ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت، اما سایر روش‌های کنترل طرح تغییری نمی‌کند.

وی با اشاره به حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها گفت: این مبلغ از ۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای ساعت اول خودرو‌ها و وانت بار‌ها در پارکینگ‌های سطح یک به ۶ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش یافت.

شفیعی ادامه داد: همچنین بهای خدمات پارکینگ غیر مسقف از ۲ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره بهای موتور‌ها گفت: بهای پارکینگ موتور‌ها از ۱۶۰۰ تومان برای یک ساعت اول به ۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت.

وی درباره پارک حاشیه‌ای گفت: مبلغ پارک حاشیه‌ای از هزار و ۶۰۰ برای دو ساعت اول به ازای هر نیم ساعت به ۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسید البته پارک حاشیه‌ای هنوز اجرایی نشده و برای ۷۵ هزار پارک قرارداد بسته‌شده است و برای سال آینده ۱۲۰ هزار پارک حاشیه‌ای ایجاد می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: کل درآمد حاصل از پارک حاشیه‌ای باید برای حمل و نقل عمومی صرف شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره دریافت پول توسط پارکبانان گفت: پارکبابانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند بلکه از طریق سیستم‌های هوشمند این مبلغ دریافت می‌شود به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای ندارد و هر پرداختی سامانه‌ای است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار