شناسایی ۱۰۹ نقطه پرتصادف در اصفهان

١٠٩ نقطه پرتصادف در استان اصفهان شناسایی شده که ۶٧ نقطه آن، نقاط پرتصادف مصوب کشوری تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به شناسایی ١٠٩ نقطه پرتصادف و تعیین ۶٧ نقطه به عنوان نقاط پر تصادف مصوب کشوری اظهار کرد: ۳۱ نقطه پرتصادف ایمن و برنامه ریزی شده که تا پایان سال چهار نقطه دیگر نیز رفع شود.


فرزاد دادخواه افزود: در سال ١۴٠٢ نیز برنامه رفع نقاط پرحادثه، متناسب با اعتبارات تخصیصی و ابلاغی ادامه می‌یابد.


او گردنه دوشاخ در کمربندی خمینی‌شهر_نجف‌آباد را یکی از نقاط پرحادثه مصوب کشوری اعلام و اضافه کرد: روشنایی گردنه، اصلاح قوس کنار محور ورودی اصغرآباد، همچنین ارتقاء ایمنی محور با نصب تابلو علائم و شبرنگ نیوجرسی‌ها از اقداماتی است که برای ایمن سازی این نقطه اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: مطالعات تعریض گردنه پایان یافته که بیش از ۵٠ هزار مترمکعب کوه بری باید انجام شود که با توجه به ترافیک مسیر اجرای طرح شرایط خاصی خواهد داشت.

دادخواه به خرابی رویه آسفالت محور خمینی‌شهر – نجف‌آباد هم اشاره و بیان کرد: ترمیم روکش در مرحله مناقصه است و امیدواریم تا پایان سال پیمانکار آن مشخص و اجرای طرح آغاز شود.

به گفته او در محور خمینی‌شهر_نجف‌آباد یک زیرگذر مشارکتی با عنوان زیرگذر شهرک صنعتی منتظریه در حال اتمام است که با همکاری شهرداری نجف‌آباد، شرکت شهرک‌های صنعتی، شهرک منتظریه و راهداری تا اوایل سال آینده آسفالت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با ایجاد این زیرگذر دسترسی به سمت ویلاشهر و شهرک صنعتی مجاور محور میسر و به‌عنوان دوربرگردان ... مسطح ایمن اوایل سال ١۴٠٢ بهره برداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار