چندین طرح خدماتی در سنندج افتتاح و کلنگ‌زنی شد

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار کردستان، چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج افتتاح و کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در آیین افتتاح روشنایی معبر اصلی شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج اظهار کرد: روشنایی معبر اصلی این شهرک به طول ۱.۵ کیلومتر است که برای آن ۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

حمیدرصا امانی یادآور شد: شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج ۷۵ هکتار وسعت دارد که ۲۴۱ قرارداد واحد تولیدی در آن منعقد شده و ۳۰ واحد اکنون مشغول ساخت و ساز است.

آغاز احداث ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی سرنجیانه

امروز همچنین کلنگ آغاز احداث ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی سرنجیانه با ۴۰۰ مترمربع زیربنا و سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بر زمین زده شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح خدماتی در سنندج

افتتاح گاز شهرک صنعتی و کلنگ زنی یک واحد تولیدی

طرح گازرسانی به شهرک صنعتی سرنجیانیه نیز با حضور استاندار کردستان امروز افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در این آیین اظهار کرد: در قالب مصوبه شورای اقتصاد در سه سال گذشته بیش از هزار و ۱۸ واحد صنعتی و تولیدی در استان به شبکه گاز سراسری متصل شده است.

احمد فعله گری ادامه داد: یکی از برنامه‌های این شرکت، انتقال گاز به ورودی شهرک‌های صنعتی است که امروز این کار با هفت میلیارد تومان هزینه، در شهرک صنعتی سرنجیانه انجام شد.

او با اشاره به اینکه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت پنج هزار مترمکعب در ورودی شهرک صنعتی سرنجیانه نصب شده است، افزود: در حال حاضر همه ۱۹ شهرک صنعتی استان با ۲ هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی به شبکه گاز متصل است.

آغاز احداث واحد تولیدی ظروف یک بار مصرف

امروز همچنین ساخت واحد تولیدی ظروف یک بار مصرف با ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال برای ۱۰ نفر آغاز شد.

قرار است این واحد تولیدی سالانه ۱.۵ تا ۲ تن ظروف یک بار مصرف تولید کند.

محمد امین ایوبی مدیر این واحد تولیدی از عدم همکاری لازم بانک‌ها در بحث تسهیلات انتقاد کرد و گفت: عدم پرداخت تسهیلات منجر به ورشکستگی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.