تمرکز ویژه عمرانی و خدمات شهری در خیابان مصطفی خمینی

شهردار منطقه ۱۲ از آغاز خانه‌تکانی کوچه‌ها و معابر این منطقه در طرح «بهاران خدمت» با تمرکز ویژه برنامه‌های عمرانی و خدمات شهری در محور خیابان مصطفی خمینی خبر داد.

 امیر یزدی، شهردار منطقه با یادآوری این مطلب که طرح بهاران خدمات با شعار «آمد بهار جان‌ها» با هدف لزوم افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان و تغییر چهره شهر در آستانه دهه مبارک فجر، ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان، همچنین نوروز ۱۴۰۲ به اجرا در می‌آید، گفت: این طرح در منطقه ۱۲ در دو محور ویژه (فاز اول) و عمومی (فاز دوم) انجام می‌شود که در فاز اول (محور شریان‌ها و معابر اصلی) بر خیابان مصطفی خمینی تمرکز دارد و طی آن ده‌ها برنامه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی در این خیابان به اجرا درخواهد آمد.
یزدی مهم‌ترین تفاوت این طرح با طرح‌های استقبال از نوروزِ سال‌های گذشته را توجه به جزئیات دانست و افزود: امسال با تعریف مأموریت‌های ویژه و تخصصی برای هر معاونت (خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمران و سایر واحد‌ها (سازمان‌ها، شرکت‌ها و...) با جدیت و استفاده از همه ظرفیت‌ها در رفع همه مسائل مبتلابه همچون ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و... به شکلی همه‌جانبه تلاش خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای ۱۱۲ برنامه در فاز اول (خیابان مصطفی خمینی) تشریح کرد: در این فاز که از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در این خیابان در حال اجراست، به‌تفکیک معاونت خدمات شهری و محیط زیست، ۲۹ برنامه، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، ۴۴ برنامه، معاونت فنی و عمران، ۲۱ برنامه، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، ۱۶ برنامه و معاونت شهرسازی و معماری منطقه، ۲ برنامه پیش‌بینی کرده و به انجام خواهند رساند که امیدواریم با هم‌افزاکردن تلاش‌ها در یک دوره فشرده، هم شاهد ارتقا و بهبود کیفیت نگهداشت شهر باشیم و هم بیشترین رضایتمندی شهروندان را به دست آوریم.
شهردار قلب طهران همچنین در مورد فاز دوم (محور عمومی) توضیح داد: در این فاز در ناحیه ۱، محله بهارستان (۶۸ برنامه)، ناحیه ۲، محله امامزاده یحیی (علیه‌السلام) (۵۴ برنامه)، ناحیه ۳، محله سنگلج (۴۹ برنامه)، ناحیه ۴، محله هرندی (۴۱ برنامه)، ناحیه ۵، محله کوثر (۳۰ برنامه) و ناحیه ۶، محله دروازه‌شمیران (۲۴ برنامه) هدف قرار می‌گیرند و در مجموع ۲۶۶ برنامه در محور‌های مختلف امور شهری در آن‌ها به اجرا درخواهد آمد.
به گفته یزدی پس از اجرای برنامه‌ها در مورد جزئیات و چگونگی آن‌ها اطلاع‌رسانی هم از طریق رسانه‌ها و هم تبلیغات محیطی صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار