پرداخت یک هزار و ۷۰۶ فقره تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه

مدیر صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه گفت : از ابتدای سال یک هزار و ۷۰۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۳۳ میلیارد تومان توسط صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه پرداخت شده است.

محمدطاهر عظیمی فشی مدیر صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه گفت : مهمترین اولویت صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در قالب بند الف تبصره ۱۸ است که در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با برخی از دستگاه‌ها منعقد شده و پس از تصویب طر‌ح‌های اشتغالزایی در شورای برنامه‌ریزی نسبت به پرداخت آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به سهولت اخذ تضامین در صندوق کارآفرینی امید، افزود: در حین و پس از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، نظارت‌هایی به‌صورت جدی به‌عمل می‌آید.

عظیمی از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به صورت ایجادی و تثبیتی خبر داد و گفت: از ابتدای سال یک هزار و ۷۰۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۳۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه تصریح کرد: به‌دنبال تسهیلات پرداخت شده طی امسال یک هزار و ۸۲۵ فرصت شغلی در استان کرمانشاه فراهم شده است.

عظیمی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغالزایی در سرفصل‌های اقتصادی کشاورزی، اقتصادی صنعت و اقتصادی خدمات پرداخت می‌شود که بیشترین تقاضا و پرداخت در سرفصل اقتصادی خدمات بوده است.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه پس از اصفهان بیشترین پرداخت تسهیلات را در سراسر کشور به خود اختصاص داده است.

عظیمی گفت: به‌منظور جذب کامل و تحقق اعتبارات تخصیص یافته بسیار کوشیدیم و در این راستا تفاهم‌نامه‌های متعددی منعقد شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.