هراس دشمن از پیشرفت‌های نظام اسلامی

استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن از پیشرفت‌های ایران هراس دارد و به واسطه همین ترس، قصد کمرنگ کردن پیشرفت‌های کشور را دارد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در آیین بهره‌برداری رسمی از آموزشگاه ۱۲ کلاسه برکت در شهرستان سرایان  گفت: دشمن از اقتدار ایران هراس دارد و تلاش می‌کند که دستاورد‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهد.

او افزود: انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته دستاورد‌های مختلفی داشته که نسبت به دوران حکومت پهلوی و در مقایسه با کشور‌های منطقه قابل قیاس نیست.

قناعت با اشاره به موفقیت‌های ایران در ساخت واکسن عنوان کرد: دوره قبل، دولت وقت همین واکسن را از خارج درخواست می‌کرد، اما الان کشور ما صادر کننده واکسن است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ دهه ایران به دنبال عضویت در معاهده شانگهای بود که با استقرار دولت سیزدهم این امر محقق شد.

او بیان کرد: در موضوعات پزشکی و سلامت هم دوران پهلوی ضعف‌های زیادی وجود داشت به طوری که ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حتی پزشک عمومی نداشتیم، اما اکنون پیوند قلب، کلیه و جراحی‌های سنگین و بزرگ علمی را با موفقیت می‌توانیم انجام دهیم و حتی شاهد گردشگری درمانی در کشور هستیم.

او با تأکید بر اینکه روند توسعه کشور رو به جلو است گفت: دشمن همواره درصدد است نقطه مطلوب را برای ما ترسیم کند لذا باید همواره با مقایسه وضعیت فعلی و قبلی توفیقات جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد.

قناعت تصریح کرد: این قیاس‌ها به ۲ شکل دستاورد‌های نظام در مقایسه با دوران ستمشاهی پهلوی و موفقیت‌های ایران در رقابت با کشور‌های منطقه می‌تواند قابل ذکر باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای آموزه‌های دینی است گفت: مردم بزرگ ایران با انقلاب اسلامی، رژیم پلید و ستمشاهی پهلوی را سرنگون کردند و به جای آن انقلاب دینی و مردمی ایجاد شد.

او گفت: تقارن دهه فجر امسال با اعیاد ماه مبارک رجب به جشن‌ها رنگ و بوی دیگر بخشیده و شاخص‌های مدیریتی در دولت و سایر قوا نیز بر مبانی آموزه‌ها و شاخصه‌های دینی است.

قناعت اظهار کرد: مبنا و اصل انقلاب اسلامی بر پایه آموزه‌های دینی بوده لذا ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلاب اولین رفراندوم برگزار شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مراکز آموزشی خط مقدم جبهه جنگ نرم در مقابل استکبار و آمریکا است عنوان کرد: زمانی برای جنگ با دشمن باید کیلومتر راه تا غرب و جنوب می‌رفتیم، اما اکنون در چارچوب مدارس و دانشگاه‌ها مشغول جنگ با دشمنان هستیم.

او گفت: آن زمان جنگ سخت‌افزاری بود و جوانان و فرزندان ملت به فرمان امام خمینی (ره) از هر طیف و قشری با هر دین و مذهبی جانانه از میهن دفاع کردند و امروز مدیون خانواده‌های شهدا هستیم که آن روز‌ها فرزندانشان را به قربانگاه فرستادند لذا به واسطه همان رشادت‌ها امنیت در کشور ایجاد شده است.

قناعت گفت: گرچه پس از جنگ تحمیلی هم تهدیدات نظامی از سوی دشمن وجود داشت، اما با درایت رهبر معظم انقلاب و حماسه‌هایی که مدافعان حرم در مقابل داعش رقم زدند امنیت در کشور برقرار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.