افتتاح و کلنگ زنی ۲۲ پروژه در سیروان

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام ۲۲ طرح در شهرستان سیروان کلنگ زنی و افتتاح شد.

ناصر نجفی معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام گفت: ۲۲ طرح و پروژه در سیروان کلنگ زنی و افتتاح شد که از مجموع این طرح و پروژه‌ها، ۴ طرح کلنگ زنی و ۱۸ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه ارزش پروژه‌های افتتاحی دهه فجر سیروان باِلغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال است، گفت: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی این شهرستان به مناسبت دهه فجر در حوزه‌های آب، برق، اینترنت، راهداری، بهداشت و درمان و هلال احمر بود.

سایت ۴ g روستا‌های گوراب علیا، گوراب سفلی و نگل در شهرستان سیروان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه مناطق روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط شرکت ایرانسل به بهره‌برداری رسید.

بازدید از ساختمان تازه تأسیس اداره ثبت اسناد شهرستان سیروان، کلنگ زنی ابتدای ورودی شهر لومار با مسافت ۱۵۰ متر، بهره برداری از خط انتقال و آبرسانی به روستای اسلامیه شهرستان سیروان، افتتاح ۸ پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سیروان، افتتاح پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرک جمهوری سیروان، افتتاح چندین مرکز آموزشی در روستا‌های چم شیر، عرب رودبار، نثار مله ماران، چم ورته و عرب رودبار از جمله پروژه‌ها و طرح‌هایی بود که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.