۲ پروژه در حوزه درمان بجنورد به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار خراسان شمالی مرکز سطح ۳ درمان ناباروری با زیر بنای ۲۵۰ متر مربع و با ارائه خدمات نازایی در سطح یک، دو و سه بیمارستان بنت‌الهدی به بهره‌برداری رسید.

 با حضور محمدرضا حسین نژاد دو طرح درمانی در بجنورد شامل مرکز سطح ۳ درمان ناباروری با زیر بنای ۲۵۰ متر مربع و با ارائه خدمات نازایی در سطح یک، دو و سه با تجهیزات کامل پزشکی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و بخش نوزادان بیمارستان بنت‌الهدی به بهره‌برداری رسید.

پور نقی گفت: برای بهره برداری از این دو پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است،مرکز سطح ۳ درمان ناباروری استان، با زیربنای ۲۵۰ متر مربع و اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و پزشکان متخصص نیز در این مرکز مشغول کار هستند.

او گفت : با افتتاح بخش نوزادان بیمارستان بنت الهدی بجنورد در زیربنای ۴۵۰ متر مربع، ۳۵ تخت نوزاد به ظرفیت فعلی این بیمارستان افزوده شد. ️

در دهه مبارک فجر، افتتاح و کلنگ زنی در مجموع ۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد.

گلخانه هیدروپونیک تولید صیفی و سبزیجات به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در روستای بیدک با سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد ریال با تولید سالانه ۱۵۰ تُن محصول گلخانه‌ای افتتاح شد که برای ۱۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

سردخانه بالای صفر درجه با مساحت هزارو ۶۸۰ متر مربع با ظرفیت سالیانه ۱۳۰۰ تن و با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در روستای بیدک افتتاح شد.

عملیات اجرایی گازرسانی به هشت روستای شهرستان بجنورد در روستای گودالی سلاخ، چهار برج اولیا و سُفلا، جلگه حاجی بابا میرزا، کهنه قلعه، کلاته عباسی، کلاته قولجوق و کلاته رحیمیان روستا‌هایی با اعتبار ۳۸ آغاز شد که تا پایان سال ۱۴۰۲ گاز رسانی خواهند شد.

همچنین طرح برق رسانی به مجتمع گردشگری و تفریحی آسمان هفتم در روستای بدرانلو یکی از کاملترین مجموعه‌های گردشگری و تفریحی با ۳۰ کاربردی و ساخت در سه مرحله آغاز شد که مرحله اول آن تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی احداث ساختمان کارگاهی (تعداد هشت کارگاه مستقل فناوری) در مساحت هزارو ۴۱۷ متر مربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رییس جمهور در محل پارک علم و فناوری استان آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.