مسئولان نسبت به دستاوردها و خدمات انقلاب آگاه باشند

امام‌جمعه ابهر گفت: مسئولان جهت مقابله با جنگ نرم دشمن و نسبت به دستاوردها و خدمات انقلاب آگاه باشند.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام‌جمعه ابهر در نشست هم‌اندیشی با جمعی از مردم و معتمدان شهر ابهر، اظهار کرد: یوم‌الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامی و پایه‌گذاری حکومت اسلامی است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در سال‌های اخیر جهت شکست انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است و این توطئه‌ها راه به جایی نخواهد برد.

مرادپور با یادآوری اینکه ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت مقام معظم رهبری آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یاس تبدیل کرده‌اند، متذکر شد: نباید چشمان‌مان را بر روی مشکلات ببندیم ولی کدام حکومت و ملت را سراغ دارید که در طول تاریخ به مشکل بر نخورده باشد؟ به طور قطع پاسخ منفی است.

امام‌جمعه ابهر با تاکید بر اینکه بهانه برای افتخار به این حاکمیت زیاد داریم، اضافه کرد: در سایه تلاش و همدلی و تکیه بر توان داخل خوشبختانه در همه زمینه‌ها دارای دستاوردهای بومی هستیم و مخصوصا در حوزه نظامی حرف اول را در منطقه می‌زنیم.

این مسئول تاکید کرد: دهه فجر فرصت و موقعیتی ویژه است خصوصا برای مسئولان که در شهرستان‌ها ایفای نقش می‌کنند تا پرونده انقلاب و خدمات آن را بازخوانی کرده و محوری تشکیل شود که حول آن فعالیت‌های‌مان را منسجم کنیم و این مفهومش همان جهاد تبیین هست که وظیفه‌ای همگانی است.

مرادپور با تاکید بر موضوع جهاد تبیین، بازگویی خدمات انقلاب را در جهت آگاهی دادن به نسل جوان ضروری دانست و افزود: امروز دشمنان از دنیای رسانه به عنوان بزرگ‌ترین ابزار برای ایجاد جنگ روانی و برای به زانو درآوردن یک ملت استفاده می‌کنند که شاید بیشتر این فضا در اختیار دشمنان انقلاب است و همه آنها یک هدف دارند که آن هدف نیز وارونه نشان دادن واقعیت‌های انقلاب است؛ لذا نیاز است که مسئولان جهت مقابله با این جنگ نرم نسبت به دستاوردها و خدمات انقلاب آگاه باشند.

امام‌جمعه ابهر با اشاره به نیاز جامعه به وحدت و همدلی، خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منطقه برازنده مردم ابهر نیست و لذا از همه منتقدان و نویسندگان و فعالان شبکه‌های اجتماعی منطقه درخواست می‌شود تا ضمن حفظ نشاط سیاسی، مواظب باشند مباحث و طرح دیدگاه‌های انتقادی به مجادله تبدیل نشود و در مقابل نیز به مسئولینی که مورد نقد قرار می‌گیرند توصیه می‌کنیم تا با حفظ آرامش، به رفع سوء‌تفاهم‌ها پرداخته و با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با منتقدان، زمینه هم‌افزایی و همدلی حداکثری را در منطقه فراهم آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.