انتظاری: بعضی ها قصد آزار و اذیت پرسپولیس را دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افرادی بعد از جام جهانی نشان دادند که قصد آزار و اذیت سرخپوشان را دارند.

سهراب انتظاری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: افرادی هستند که قصد آزار و اذیت پرسپولیس را دارند و این موضوع بعد از جام جهانی کاملا مشخص شد. داوران در هر بازی تصمیمات عجیب غریبی علیه پرسپولیس می‌گیرند، نمی‌شود گفت که همه بازی‌ها قضاوت سخت است. این یک بخش داستان است.  

او افزود: بخش دیگر آن مربوط به داخل باشگاه است برای مثال رفتن لوکادیا، شما دیدید ما با لوکادیا  عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم، اما اکنون  تیم مهاجم تمام کننده ندارد. همه  این‌ها دست به دست هم داده است تا تیم اکنون وارد بحران شود. به نظر من یحیی و کادرش نیاز به کمی آرامش دارند تا دوباره به روند خوب گذشته خود برگردیم.

انتظاری درباره اظهارات گل محمدی بیان کرد: داوری در ۵، ۶  بازی اخیر آنقدر بد بوده است که صبر یحیی به پایان رسیده و آن  نشست خبری جنجالی از روی عصبانیت و ناراحتی بود و در آن شرایط نباید با رسانه‌ها صحبت می‌کرد، اما آن قدر فشار از همه سو به او وارد شد بود که مجبور به آن مصاحبه شد و تمام حرف‌هایش کنایه بود.

پیشکسوت پرسپولیس  در پایان  درباره انتظارات هواداران از پرسپولیس خاطرنشان کرد: یحیی در حال حاضر مشغول آماده کردن تیمش برای بازی بعدی است تا با قدرت برگردد خودش هم می‌داند که هواداران انتظار قهرمانی از این تیم دارند. در آخر امیدوارم کمی آرامش به خودش و تیم بدهد و تمرکزش را از اشتباهات داوری کنار بگذارد تا با قدرت به کار خود ادامه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.