جریمه ۴ میلیاردی تعمیرگاه خودرو در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت یک مجتمع تعمیرگاهی به علت تقلب در کسب خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک تعمیرگاه خودرو به علت تخلفات صنفی به پرداخت جریمه نقدی و بازگرداندن حق شاکی محکوم شد.

او گفت: پرونده این واحد صنفی با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد خسارت به خودرو در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و طی بررسی‌های کارشناسی، تخلف مکانیک محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با توجه به نظریه کارشناسی و همچنین دفاعیات غیرقابل قبول متصدی تعمیرگاه، وقوع تخلف تقلب و خسارت محرز و نهایتا حکم به جریمه ۴ میلیارد ریالی فرد متخلف صادر شد.

جریمه ۷.۳ میلیاردی کالای قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف انواع کالای قاچاق از یک خودروی وانت در شهرستان فیروزآباد خبر داد و گفت: یک دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق در حومه شهرستان فیروزآباد شناسایی و توقیف شد.

سالاری با اشاره به کشف ۱۸۲۴ خمیر دندان خارجی و تعداد زیادی قطعات رایانه، گفت: کالا‌های مکشوفه به ظن قاچاق توقیف و پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با محرز شدن تخلف راننده وانت در تحقیقات انجام شده، نهایتا حکم به جریمه هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متهم و ضبط کالا‌های مکشوفه به نفع دولت صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار