آغاز اکران ۱۹ فیلم جشنواره فیلم فجر در قزوین

اکران ۱۹ فیلم منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از امروز در سینما‌های قزوین آغاز شد.

محمدحسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به آغاز اکران ۱۹ فیلم جشنواره فیلم فجر در قزوین گفت: جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان، شماره ۱۰ به کارگردانی حمید زرگر، هایپاور به کارگردانی هادی محمدپور، چرا گریه نمی‌کنی به کارگردانی علیرضا معتمدی، روایت ناتمام سیما به کارگردانی علیرضا صمدی و آن‌ها مرا دوست داشتند به کارگردانی محمدرضا رحمانی از جمله این فیلم‌هاست.

فائزی اظهار کرد: هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، در آغوش درخت بابک خواجه پاشا، هوک به کارگردانی حسین ریگی، بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی، یادگار جنوب به کارگردانی پدرام پور امیری و حسن دوماری، پرونده باز است به کارگردانی کیومرث پوراحمد نیز در جدول فیلم‌های جشنواره فجر قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین فیلم‌های سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج، اتاقک گلی به کارگردانی محمد عسگری، غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی، کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه‌ای، گل‌های با وارده به کارگردانی مهرداد خوشبخت، آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی، عطر آلود به کارگردانی هادی مقدم دوست و کابل به کارگردانی تورج اصلانی در سینما‌های قزوین اکران می‌شوند.

به گفته این مسوول، نمایش فیلم‌ها از امروز و در ساعات ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ۲ سالن سینما‌های مهتاب و بهمن به نمایش درمی‌آید و اکران فیلم‌ها تا ۲۴ بهمن نیز ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه فروش بلیت نمایش فیلم‌ها از سه سایت گیشه هفت، سینما تیکت و ایران تیکت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ۲۴ اثر در بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.