افتتاح خانه گوهر و سنگ بیرجند

خانه گوهر و سنگ شهر بیرجند با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

خانه گوهر و سنگ یکی از خانه محله‌های شهر بیرجند است که با همت شهرداری بیرجند در جهت حمایت از هنرمندان بومی، مشاغل خرد و صنایع دستی، کاهش آسیب اجتماعی و حمایت از زنان سرپرست خانوار به بهره برداری رسید.

این خانه محله بعد از تعمیر و بهسازی به طور رایگان به مدت یک سال در اختیار سازمان‌های مردم نهاد قرار می‌گیرد تا در زمینه ایجاد اشتغال خرد استفاده شود.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این آیین گفت: اکنون به دوران بلوغ و پختگی انقلاب اسلامی رسیده ایم لذا در برابر این نعمت باید از فرصت خدمت بیشترین استفاده را ببریم و این مختص به یک دولت خاص نیست.

او با بیان این مطلب که از هر فرصتی که برای خدمت به جامعه به دست آمده باید به بهترین شکل استفاده شود، افزود: ضمن استفاده از فرصت برای خدمت درست، باید با هم افزایی و بکارگیری همه توانمندی‌ها و تجربیات ۴۴ سال گذشته انقلاب اسلامی دقیق‌تر و جدی‌تر در مسیر توسعه حرکت کنیم.


بیشتر بخوانید


عباس زاده با تأکید بر این که باید تلاش کرد تا خدمات نظام به بهترین وجه برای مردم بیان شود، اظهار کرد: در جنگ روایت‌ها ضعف‌هایی وجود دارد لذا باید تلاش کرد تا در مدار واقعی خدمت قرار گرفته و دستاورد‌ها به درستی بیان شود.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی آنچه در ریل خدمت انجام گرفته اگر به خوبی بیان شود در جنگ روایت‌ها برنده خواهیم بود.

او با تأکید بر این که کیفیت تصمیمات مسئولان و مدیران در نحوه بهره مندی و قضاوت مردم نسبت به جمهوری اسلامی تأثیر دارد، افزود: مردم خدمات را با جان و دل می‌پذیرند و قدردان تلاش مسئولان هستند، اما باید رفع مشکلات در اولویت قرار گیرد.

عباس زاده بیان کرد: فعالیت همه مجموعه‌های مدیریت شهری در کیفیت زندگی مردم تأثیرگذار است.

خانه محله گوهر و سنگ در سجادشهر نبش امامت یک قرار دارد؛ پیش از این دو خانه محله در شهر بیرجند فعال بود و اکنون با سه خانه محله جدید عدد این طرح های شهری به پنج مورد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.