مهرواره ادبی «شعر سبز انقلاب» با محوریت پرچم ایران اسلامی

به مناسبت چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکزآفرینش‌های ادبی استان فارس اولین مهرواره ادبی «شعر سبز انقلاب» با محوریت «پرچم ایران اسلامی» را برگزار می‌کند.

دانش‌آموزان و اعضای نونگاه و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان (۱۲ تا ۱۸ سال) و مربیان کانونی و شاعران بزرگسال استان فارس می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.

قالب آثار این مهرواره شعر، کلاسیک، سپید و نو‌نیمایی تعیین شده که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود با موضوع پرچم ایران اسلامی را تا ۱۲ فروردین، ۱۴۰۲ روز جمهوری اسلامی به دبیرخانه ارسال کنند. برگزیدگان این رویداد هنری در فروردین ۱۴۰۲ همزمان با در هفته هنر انقلاب اسلامی معرفی می‌شوند.

موضوع آثار، «پرچم» ایران است و اشعار با سایر موضوعات مد‌نظر این مهرواره نمی‌باشد. این کلمه بایستی در شعر ارسالی به کار رفته باشد.

تنها اعضا و مربیان کانون استان فارس و دانش‌آموزان و شاعران همین استان، امکان شرکت در مهرواره را دارند و از هر شرکت‌کننده تنها یک اثر پذیرفته می‌شود. آثار بایستی به صورت تایپ شده ارسال و مشخصات کامل شاعر به همراه شماره تماس در انتهای اثر قید شود. آثاری که پس از تاریخ مقرر به دبیرخانه مهرواره واصل گردند، در موعد داوری کنار گذاشته خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی پستی: شیراز، بلوار استقلال، جنب پارک کودک (قوری)، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، آفرینش‌های ادبی و یا به نشانی اینترنتی mokatebe.fars@kpf.ir ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار