رییس کل دادگستری استان زنجان:

مبارزه قاطع با فساد از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مبارزه قاطع با فساد در جامعه و حتی داخل تشکیلات دستگاه قضا از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و قوه قضائیه در اجرای آن با قدرت به وظیفه خود عمل می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان روز دوشنبه با حضو در مسجد صاحب الزمان(عج)، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت وفات حضرت زینب (س)، گفت: در تاریخ، انقلاب های زیادی به وقوع پیوسته اما هیچ کدام از این انقلابها مانند انقلاب اسلامی ماندگاری و دوام نداشته است.

وی اضافه کرد: این انقلاب نعمت الهی برای ملت ایران است که باید قدردان و شکرگزار آن باشیم.

این مسئول با بیان اینکه پیروزی جمهوری اسلامی به رهبری یک عالم دینی و از فقهای عصر به پشتوانه مردمی و عنایات الهی به ثمر نشست، ادامه داد: نیت پاک امام راحل موجب شد انقلاب اسلامی از دست ستمگران و چپاولگران رهایی یابد و دستاوردهای بسیار زیادی به برکت انقلاب اسلامی برای کشور به بار آید.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه امروز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی قوه قضائیه مقتدر است، گفت: در دوره ستمشاهی دسترسی به دستگاه قضایی صرفا در برخی مراکز امکانپذیر بود و مردم برای انجام کارهای حقوقی و قضایی مجبور به طی مسافت های بسیار دور و خطرناک بودند.

وی یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقاط استان زنجان دادگاه ایجاد شده و مردم مجبور به طی مسافت های دور نیستند و به برکت انقلاب اسلامی احکامی که در دادگاه ها صادر می شود برگرفته از احکام نورانی اسلام و احکام فقهی است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور مسئولان و خدمتگزاران در کنار مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آنها در مساجد و مصلی ها است و ما به این حضور افتخار می کنیم اما در دوره ستمشاهی حضور مردم در میان مسئولان برای آنها افتخار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.