اروند میزبان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از آغاز نمایش آثار فیلم‌های جشنواره فجر در منطقه آزاد خبر داد .

حجت الاسلام و المسلمین عادل فریحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سه سینما در منطقه آزاد اروند، مجوز نمایش آثار چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کردند.

بنا بر اعلام‌این مسئول ۱۶ اثر از فیلمسازان داخلی و خارجی در سینماهای مهر و کیان در آبادان و نخل در خرمشهر به نمایش گذاشته می شود.

 او گفت: این فیلم ها طی روزهای ۱۷ تا ۲۴  بهمن ماه امسال، سینماهای منطقه آزاد اروند نمایش داده خواهند شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد امکان تهیه بلیط فقط از درگاه های معتبر اینترنتی مقدور است و تا این لحظه امکان تهیه بلیط از محل گیشه سینماها، امکان‌پذیر نشده است.

آقای فریحی از تماشاگران اروندنشین خواست پیش از مراجعه به سینماها، از ثبت بلیط خود در درگاه‌ اینترنتی خرید بلیط، اطمینان کسب کنند.

او همچنین با بیان اینکه سینماها در صدد برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها پس از نمایش آثار هستند، گفت: بهای بلیط آثار جشنواره فجر توسط دبیرخانه این جشنواره تعیین شده که بر اساس آن، بهای بلیط در سینماهای تک سالنه 35 هزار تومان و در سینماهای چند سالنه (پردیس سینمایی) 45 هزار تومان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.