پورموسوی: استقلال همچنان به صعود فکر می‌کند

سرمربی استقلال خوزستان بعد از برتری تیمش مقابل دریای بابل و حضور دوباره در جمع مدعیان از امیدواری‌اش برای صعود گفت.

استقلال خوزستان موفق شد در خانه و در شرایطی که بعد از مدت‌ها حمایت هواداران را نیز داشت در استادیوم غدیر برابر دریای بابل به برتری برسد. سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی با این تیم را نیز در لیگ برتر در کارنامه دارد، این بار در شرایطی هدایت آبی‌های خوزستانی را برعهده گرفته که امیدوار است حسرت آنها را برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد.

سرمربی استقلال خوزستان بعد از برتری تیمش مقابل حریف مازندرانی با تمجید از شاگردانش و حمایت هواداران گفت: باید به شاگردانم خسته نباشید بگویم و همچنین به هواداران بابت حضور و حمایت گرمشان. به هر شکل، با توجه به شرایط جدول و رقابت شدیدی که بین چند تیم برای صعود شکل گرفته، حساسیت بالایی داشت.

وی ادامه داد: این امتیازات در ادامه تاثیرگذار خواهد بود. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم و بار دیگر در جمع مدعیان اصلی صعود قرار گرفتیم. کاملا به پتانسیل بازیکنانم اعتماد و ایمان داریم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها نیز بتوانیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

پورموسوی با اشاره به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم به حریف بیشتر هم گل بزنیم، اما نکته مهم این بود که به حریف نیز اجازه خودنمایی روی دروازه خودمان را ندادیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: بازی سختی را هفته آتی در شهربابک پیش رو داریم. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که طی هفته‌های اخیر بیشتر بازی‌های خودمان را بیرون از خانه برگزار کردیم. با توجه به شرایط جوی و کنسل شدن پروازها به صورت زمینی و با طی کردن مسافت و زمان بیشتری کار را دنبال کردیم و این مسئله در بازی با شهربابک نیز وجود خواهد داشت. با این حال همان‌طور که گفتم به غیرت و کیفیت بازیکنانم و هدفی که در پیش داریم ایمان دارم و مطمئنا در ادامه نیز برای کسب نتیجه گام برخواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم در کنار هم هواداران خوزستانی را خوشحال کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار