گالاتاسرای مقصد احتمالی هافبک جنجالی آ. اس. رم خواهد بود

مذاکرات دو باشگاه گالاتاسرای و آ. اس. رم برای انتقال نیکولو زانیولو با موفقیت در حال انجام است.

نیکولو زانیولو طی این چند وقت اخیر یکی از پر سر و صداترین بازیکنان بازار نقل و انتقالات بود. او بعد از اینکه صراحتا اعلام جدایی کرد با رد درخواست بورنموث در آستانه سکونشینی قرار گرفت، اما در ادامه از گالاتاسرای و لیدزیونایتد به عنوان مشتریان جدید هافبک رم یاد شد.

زانیولو که مورد خشم هواداران و باشگاه قرار گرفته و اخیرا نیز ژوزه مورینیو از کلمه "متاسفانه"برای احتمال ماندنی شدن او استفاده کرده، روز گذشته با لایک کردن یکی از پست‌های اینستاگرام باشگاه گالاتاسرای خبرساز شد.

باشگاه گالاتاسرای ترکیه که قصد دارد زانیولو را در همین زمستان به خدمت بگیرد، از روز گذشته مذاکرات خود را با باشگاه آ. اس. رم ایتالیا آغاز کرده است. بر اساس اعلام فابریزیو رومانو، این انتقال در آستانه نهایی شدن قرار دارد.

خبرنگار مشهور ایتالیایی، که به انتشار خبر‌های دست‌اول درباره بازار نقل و انتقالات معروف است اعلام کرد باشگاه گالاتاسرای به تکمیل قرارداد نیکولو زانیولو نزدیک شده و جزئیات نهایی بعد از توافق کامل طی دو روز آینده اعلام می‌شود.

گفته می‌شود که نیکولو زانیولو فردا برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و حضور در باشگاه گالاتاسرای به استانبول ترکیه سفر خواهد کرد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، او قراردادی دائمی با بند آزادسازی با باشگاه جدید خود به امضا می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.