افتتاح و کلنگ‌زنی چهار طرح عمرانی و اقتصادی در کاشان

همزمان با دهه فجر چهار طرح عمرانی، صنعتی و گردشگری با اعتبار دو هزار میلیارد تومان در کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد.

طرح‌های کاشان شامل کلنگ‌زنی طرح نورد سرد شرکت زرین فجر گالوانیزه، افتتاح اقامتگاه سنتی عمارت محمودیه و اقامتگاه سنتی سهراب، همچنین خط تولید انواع مفتول و سیم آلومینیوم آلیاژی توری است.

شرکت تولید کننده انواع مفتول و سیم آلومینیوم آلیاژی توری کاشان سال ۱۳۷۰ کلنگ‌زنی شد و اکنون بخش توسعه سیم و مفتول آن افتتاح شد.
آلیاژ تولیدی این شرکت به لحاظ مقاومت از آلومینیوم خالص بیشتر است و گاهی جایگزین فولاد می‌شود و در طول سال یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع توری و ۵۰۰ تن انواع سیم و مفتول آلومینیوم تولید می‌کند.

طرح نورد سرد شرکت زرین فجر گالوانیزه با سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریال طرح جدید دیگری است که امکان تولید ۲۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه در سال را دارد، برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای هزار نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد می‌کند و ظرف ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عمارت محمودیه به مساحت هزار و ۵۰۰ با زیربنای هزار و۶۵۰ مترمربع دارای دو حیاط و ۱۸ اتاق با ظرفیت ۴۰ نفر برای ۲۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است. به منظور مرمت و بازسازی این عمارت ۲۰ میلیارد تومان از منابع بخش خصوصی هزینه شده است.

بازسازی خانه تاریخی سهراب سال ۱۳۹۷ آغاز شد و تا سال ۱۳۹۹ ادامه داشت، این خانه در زمینی به مساحت ۲۶۰ مترمربع با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبار بخش خصوصی، به بهره‌برداری رسید.

امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها گفت: خوشحال هستیم که در شهرستان کاشان در ایام‌الله دهه فجر، ۱۹۴ طرح افتتاح می‌شود. این پروژه‌ها بر رشد اقتصاد منطقه اثرگذار است و سطح اشتغال را به حداکثر می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.