معاون وزیر کار:

زمین برای ساخت ۳۰ هزار مسکن تعاونی در کشور تامین شد

مهدی مسکنی گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی تعاونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور تامین شد.

مهدی مسکنی معاون وزیر کار گفت : بر اساس تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت راه و شهرسازی ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه هدف برنامه ریزی شده است.

او گفت : این تعداد مسکن برای کارگران، بازنشستگان و مشمولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساخته می شود که اقدامات اولیه انجام شده و منتظر واگذاری و تحویل زمین از طرف وزارت راه و شهرسازی است.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : تاکنون ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است و هزار واحد مسکن  اسفندماه به متقاضیان در استان سیستان و بلوچستان تحویل داده می شود.

او گفت: با تفاهم نامه با شهرداری تهران ساخت پنج هزا واحد مسکن در قالب تعاونی مسکن محله ای برای احیای بافت فرسوده و فضای ناکارآمد شهری برنامه‌ریزی شده است.

فعالیت ۱۰۱ هزار تعاونی در کشور

مسکنی با اشاره به فعالیت ۱۰۱ هزار تعاونی در کشور گفت: اکنون یک میلیون و ۸۴۷ هزار فرصت شغلی در تعاونی های کشور فراهم شده است.

به گفته  او  اینک از ۲۴۳ هزار تعاونی ایجاد شده  ۱۰۱ هزار تعاونی فعال است.

مسکنی افزایش ۲.۵ درصدی تعداد شرکت‌های تعاونی‌ و رشد ۳.۵ درصدی تعداد شاغلان تعاونی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را مهم‌ترین اقدامات معاونت امور تعاون برشمرد و گفت : اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون ۱۸۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

 

برچسب ها: مسکن ، تعاونی مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام ..به مستاجر که سر پناه نداره خونه بدید نه اینکه نتوانست واریزی انجام بده از دستش بگیرید به دارا و پولدار بدید پس چرا خانه میسازید؟!؟!؟!
مگر نمیخواید بیخانمان خانه دار کنید پس چرا از دستش میگیرید.؟!؟! و اینکه قسط وام میگن 4میلیون به بالاست خیلی زیاد مستاجر بدبخت از کجا بیاورد . شما درآمد شهرستان ها را با درآمد تهران یکی نکنید تو شهرستان درآمد کمتر اما خرج و مخارج گرونی بیداد می کند خدا به داد مستاجرها برسه از گرونی رهن و اجاره ها صاحبخانه های نان به نرخ روز خور که حال و روز مستاجر بدبخت نمی فهمند. دولت هم نمیدونه چیکار میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام چرا بعداز شش ماه ثبت نام تایید نهایی را نمی زنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
استان خوزستان و شهرستان بهبهان، در قالب نهضت ملی مسکن، ضعیفترین در کشور بوده اند و حتی به متقاضی که ۴۰ میلیدنه یه ساله ازشون گرفتن، میگن زمین نداریم. چی کنیم. شاید بعدها زمین دادن اپارتمان ساختیم. ولی زمانش مشخص نیست... شاید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
جای بسی تأسف است از آنجا که تاکید بر اتمام پروژه های ناتمام است ؛ آقایان برای کلنگ زنی از هم سبقت میگیرند . بجای عنوان نمودن پروژه جدید مسکن ؛ مسکن مهر پردیس را انجام و به اتمام برسانید.....از این همه شعار دادن خسته نشدید؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام
والله با عرض معذرت من مدیر عامل تعاونی مسکن در شهر قیدار استان زنجان هستم زمین تعاونی مسکن دولت از طریق مسکن و شهر سازی تصاحب کرده با مشکل مواجه شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
آقای وزیر این ساختمان‌ و بناها رو جوری بسازید درآینده به سرنوشت ساختمان‌های ترکیه دچار نشوند.