جشنواره موسیقی فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جشنواره موسیقی فجر از ۲۵ بهمن تا ۳ اسفندماه در استان برگزار می‌شود، گفت: سالن غدیر و فرهنگ‌سرای شهرکرد میزبان این جشنواره و ورود برای عموم مردم آزاد است.

پیام احمدی، مهم‌ترین برنامه‌های کمیته رسانه‌ها و کمیته هنر و هنرمندان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری را در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشریح کرد.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه در استان، گفت: این جشنواره در سینما‌های غدیر و بهمن برگزار می‌شود و در راستای امید‌آفرینی و بهره‌مندی مردم، ورود برای عموم آزاد است.


بیشتر بخوانید


احمدی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره هنر‌های تجسمی فجر از ۱۱ تا ۲۱ بهمن‌ماه، بیان کرد: این نمایشگاه در جهت معرفی آثار هنرمندان شاخص در سالن غدیر برگزار شده و ورود برای عموم مردم بلامانع است.

وی تبلیغات محیطی و فضاسازی فرهنگی ـ تبلیغی در ایام استقبال از دهه فجر را از جمله فعالیت‌های مراکز و مجموعه‌های فرهنگی هنری استان عنوان کرد و اظهار داشت: محافل قرآنی نیز در ایام دهه فجر در مساجد و حسینیه‌های استان برپا می‌شود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری عصر شعر «فجر انقلاب اسلامی»، بیان کرد: این رویداد ۱۶ بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد با حضور شاعران و ادیبان در راستای مشارکت شاعران در تولید و بازخوانی اشعار انقلاب برگزار شد.

احمدی مطرح کرد: برنامه تکریم خانواده در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور خانواده‌های پرسنل برگزار می‌شود.

وی از تولید ۴ هزار و ۴۰۰ خبر با موضوع فعالیت‌های فجر ۴۴ و اشتراک‌گذاری ۴۴ هزار خبر توسط رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان در دهه فجر خبر داد و گفت: این اقدام رسانه‌ها و فعالان حوزه خبر در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر صورت گرفته است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه جشنواره موسیقی فجر از ۲۵ بهمن تا ۳ اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: سالن غدیر و فرهنگسرای شهرکرد میزبان این جشنواره بوده و ورود برای عموم مردم آزاد است.

احمدی خاطرنشان کرد: برنامه تجلیل از هنرمندان شاخص و متعهد استان در راستای تکریم و توجه به هنرمندان فعال، ۱۱ بهمن‌ماه در سالن غدیر برگزار شد.

وی به برگزاری جشنواره سرود ـ نمایش در دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: این جشنواره در راستای تولید سرود‌های فاخر و در فرهنگسرای شهرکرد با حضور مردم برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: جشن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با عنوان «پدر مهربانی‌ها» با همکاری شهرداری شهرکرد در فرهنگسرا برگزار شد.

احمدی تشریح کرد: معرفی کتب شاخص در زمینه انقلاب اسلامی با همکاری صدا و سیما و فضای مجازی، برنامه «روایت انقلاب به گزین خبر»، مسابقه عکاسی «میهمانی لاله‌ها» با همکاری بنیاد شهید، برگزاری نشست‌های فرهنگی و ادبیات داستانی انقلاب و عصر شعر، اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری دهه فجر در شهرستان‌های ده‌گانه استان و برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با معرفی ۴۴ کتاب در زمینه انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌های صورت‌گرفته در این ایام مبارک است.

وی ضمن اشاره به معرفی متصدیان چاپخانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی استان برای عضویت در صندوق اعتباری هنر به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: این اقدام در جهت بهره‌مندی دیگر اقشار حوزه فرهنگ از خدمات نظام انجام می‌شود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح کرد: در ایام الله دهه فجر، چند پروژه فرهنگی هنری در لردگان و باباحیدر در جهت توسعه زیرساخت‌ها افتتاح شده است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.